Mijn buikgevoel klopte dus.Het zit zo, ik heb een auto van het werk maar mijn hobby is auto’s. Nu en dan ga ik eens in het weekend naar een show. Maar om enkel daarvoor een wagen te kopen lijkt me wat zot. Daarmee heb ik een kleine lening genomen op een wagen en mijn moeder heeft de helft bijgelegd zodat zij er door de week gewoon mee kan rijden. Nu de verzeking waarschijnlijk heeft gezien dat hij op lening is aangekocht zeggen zij dat het mijn auto is en niet mijn moeder haar wagen. Wij hebben zogezegd de verzekering misleidt en daarom betalen ze totaal niets terug. Dit kan toch niet zomaar?
En als ik de wagen heb doorverkocht aan mijn moeder voor bijvoorbeeld €5000 dat mag dan ook niet?
natuurlijk kan dat. Hoogst onwaarschijnlijk in 2017, maar het zou misschien wel kunnen.5000€ kan toch gewoon cash betaald zijn onderling?
Slechte uitvlucht omdat cash betalingen boven de 3000 EU niet mogen.Tuurlijk mag dat.
En dan vraagt de verzekering bijvoorbeeld naar het bewijs dat uw moeder die 5000 € ook betaald heeft. en wat antwoordt u dan?
5000€ kan toch gewoon cash betaald zijn onderling?