IDEM voor de 'Inkomensvervangende tegemoetkoming'Minder dan 7 punten geeft GEEN recht op een integratietegemoetkoming.
en toch hebben ze dit gezegt aan de telefoon!Wel degelijk ook goed begrepen. De FOD zal nooit zeggen dat je een "loon" gaat krijgen. Zoals ik al zei, dit blijkt slechts uit de administratieve beslissing die betrokkene zal ontvangen. Telefonisch wordt dit niet meegedeeld. Uit de datum van ingang van het medisch attest (1 november 2005) blijkt dat de aanvraag is ingediend in de loop van de maand oktober 2005. Vermits deze dienst met een achterstand qua dossiers zit, kan er trouwens nog geen beslissing genomen zijn.
... bij de berekening van de tegemoetkoming wordt er rekening gehouden met de inkomsten van de persoon met een handicap, alsook van de persoon met wie de persoon met een handicap een huishouden vormt. Bepaalde vrijstellingen worden evenwel toegepast op die inkomsten ...
De wet bepaald dat er NA 8 maanden, een intrest verschuldigd is.@zjef duurt het daar altijd zo lang om iemand zijn uitkering te berekenen?
Eind maart zeiden ze wij gaan u een loon geven maar dat moet berekent worden op u vriend zijn inkomsten.
Toen ik vroeg hoe lang dat duurde zei ze +- 6 weken!
Ondertussen zijn we eind mei!
Hoe lang duurt zo iets????
Elke keer ik bel word ik afgescheept met "we zijn er mee bezig"
vriendelijkheid is iets anders hoor!
de mutualtiteit heeft me eind maart geschorst omdat ik van jullie ging krijgen
.
Ondertussen zit ik al 2 maand zonder inkomsten (wat financieel vreed moeilijk is)
Maar ja daar ligt een ander in dit landje niet wakker van h?
ik heb jammer genoeg mijn eigen niet gemaakt anders was ik perfect geweest om gaan te werken.
dan had ik nu niet zonder inkomsten gezeten.