Studietoelage nu ook in het basisonderwijs.

Lex
Topic Starter

#16 , 03 nov 2008 13:16

In de e-mail die u zal ontvangen of reeds ontving, staat vermeld tegen/binnen welke termijn u de studietoelage mag ontvangen.

Men is vrij snel met de betaling, normaliter is dit binnen de 10 dagen NA datum van de mail.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kristin

#17 , 03 nov 2008 17:22

je kan ook altijd eens bellen, vanmorgend gebeld en 10 november zou de uitbetaling zijn

Lex
Topic Starter

#18 , 04 nov 2008 13:07

je kan ook altijd eens bellen, vanmorgend gebeld en 10 november zou de uitbetaling zijn
U kan bellen naar de dossierlijn: 078/ 15 78 70, tussen 9 en 19u of u kan mailen naar [email protected]. Vermeld altijd uw volledige naam, rijksregisternummer en het school- en/of academiejaar.

Reclame

Bebo

#19 , 05 nov 2008 14:40

hallo,

ik heb al 3 mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord terug van hen ...

ik heb nu online mijn dossier es bekeken en daar staaa tnu een tabel bij historiek betalingen, en daar staat het bedrag en de datum 7/11 . Dus de toelage word 7/11 uitbetaald.

grtjs

bandit

#20 , 21 nov 2008 17:33

Ik heb gelezen dat (is echter maar logisch voor 1 partij) dat studietoelage de deelkost in mindering moeten brengen.
In ons geval krijgt ex de studietoelage (hoeveel weet ik niet) voor onze 2 kids die bij haar wonen en waarvoor ik alim. betaal.
In EOT vallen de schoolkosten onder haar deel(alim. moet dit ook dekken). Bij de buitengewone kosten staat echter de schoolreizen vernoemd en als te delen door 2 moeten worden beschouwd.
Wil dat dus zeggen dat ik de schoolreizen moet betalen/2 of moet een deel van studietoelage daar voor gebruikt worden.
Lees dit niet als weer een vent die niet wil betalen, maar kosten delen is normaal rekening houden met de tussenkomsten die hier voor verkregen worden nietwaar?
Heeft er iemand ervaring mee?
Suggesties voor een kerk in't midden oplossing.
:( I Hope.

rambina

#21 , 02 mar 2009 21:10

Hier hebben we vandaag vernomen dat de ex van mijn vriend zomaar even 490 euro per kind heef gekregen.
Kinderen zijn in bi-locatie week/week, ex krijgt volledig kindergeld en voor de bijzondere kosten is het 2/3 voor mijn vriend en 1/3 voor haar..
Dat wil zeggen op een heel schooljaar als we bvb 600 euro moeten betalen is dat 400 voor ons, en 200 voor haar..

Wat zegt zijn ex nu, de studietoelage is voor mij, voor mijn deel te betalen.. Mijn vriend moet gewoon 2/3 van de rekening blijven betalen..
Mijn vriend gaat hier niet mee akkoord..

Hoe zien jullie dat of hoe hebben jullie dit opgelost..
justice will be done

Terug naar “Echtscheiding”