Beste,
Mijn verhaal is het volgende:
Ik ben opgelicht door [gelieve geen namen weer te geven in uw bericht : webmaster].
Heb ondertussen gezien dat ik niet de enige ben die met deze mens te maken heeft gehad.
Ik en er echt zwaar gefrustreerd van.
Hij heeft een tijdje voor mij gewerkt en zo ben ik met hem in contact gekomen.
Hij heeft mij meerdere malen beloofd van Iphones aan een zeer interessante prijs te kunnen verkrijgen, volledig legaal.
Hij heeft dit zeker en vast bij nog een 10 tal mensen gedaan.
Hij heeft ook tegen een aantal mensen gezegd dat hij pocket laptops kon regelen.
Echter deze mensen hebben hun geld reeds terug kunnen hebben.
Nu na dat hier allemaal niks meer van in huis kwam had hij mij 1000€ beloofd als sponsoring voor mijn bowling team.
Hij ging akkoord en ik heb het nodige gedaan zodat hij bekendheid kreeg door reclame.
Als je zijn naam in Google ingeeft heb je daar direct de bewijzen van.
Nu komt hij niet over de brug met de sponsoring sterker nog, hij wilt klacht indienen tegen mij voor stalking omdat ik hem probeer te bereiken om te horen waar het fout ging.
DIT IS DUS EEN OPROEP AAN ALLE MENSEN DIE ZICH IN HET ZAK HEBBEN LATEN ZETTEN DOOR [gelieve geen namen weer te geven in uw bericht : webmaster], LATEN WE HIER SAMEN IETS AAN DOEN.
BTW ALS JE [gelieve geen namen weer te geven in uw bericht : webmaster]IS WILT BELLEN, HIER IS ZIJN GSM NUMMER :[gelieve geen privé-gegevens weer te geven in uw bericht : webmaster]
Ik denk dat dit is voor schending van de privacy van de betrokkene.
Waarom mag je een veroordeelde oplichter niet bij naam noemen?