#4 , 25 sep 2017 15:13
<PLAATS> , vertegenwoordigd door <VENNOOTSCHAP>, <ADRES>, verder genoemd ‘het sportcentrum’.
- Dit contract wordt gesloten voor een minimumduur van …………..maanden. Het maandelijks te betalen bedrag via domiciliatie bedraagt hierdoor €....................Dit bedrag zal telkens de eerste werkdag van de maand van de rekening afgeboekt worden.
- Bij het afsluiten van dit contract wordt de instap, het resterende bedrag van de lopende maand + het eerste maandbedrag in contanten of via bancontact betaald.
- Na het beëindigen van de minimum looptijd wordt het abonnement maandelijks opzegbaar. Deze opzegging dient te gebeuren in de club zelf, door het invullen van een verbrekingsovereenkomst.
- Overschakelen naar een voordeliger maandbedrag kan ten allen tijden door het ondertekenen van een nieuw contract met een langere minimum looptijd. De looptijd begint opnieuw te tellen vanaf de maand volgend op de ondertekening van het nieuwe contract, ook het nieuwe maandbedrag gaat dan in voege.
- Bij het niet doorgaan van een domiciliatie opdracht door een reden bij de bank van de klant zal een week later deze opdracht nogmaals ingegeven worden. Het maandbedrag zal dan echter verhoogd worden met een administratieve toeslag van € 5.
- De contracten zijn in principe persoonlijk. Wij staan evenwel toe dit binnen de familie, wonend op hetzelfde adres, over te dragen. Het eventuele instapgeld dient dan wel door de nieuwe klant betaald te worden.
- Dit contract kan enkel via een geldig medisch attest tijdelijk onderbroken worden. Een medisch attest geldt minimaal 1 maand, maximaal voor 3 maanden en dient binnen de 7 werkdagen in de club zelf afgeleverd te worden en werkt niet met terugwerkende kracht. Bij een langere ziekteperiode dient voor het verlopen van de drie maanden een nieuw medisch attest afgeleverd te worden. Elke onderbreking zal uiteraard de einddatum van dit contract doen opschuiven.