Ik zal er nog een lap op geven, straks, met dat glyfosaat. Er zijn op EU-niveau ook al onnoemelijke problemen geweest met dat dossier.
Net gelezen dat er binnen de Vlaamse Regering een akkoord is over een ontwerp van Vl. huurdecreet. Blijkbaar 3 maand waarborg. En een expliciete mogelijkheid voor de huurder (en dus niet de verhuurder) om korte overeenkomsten op te zeggen, maar mits een ridicule verbrekingsvergoeding
Schandalige betutteling, zou gewoon aan contractuele vrijheid moeten overgelaten worden. Ik ga dat artikeltje eens zeer aandachtig analyseren wanneer het decreet er is.
Misschien het uitgelezen moment om eens expliciet de vraag te stellen of er geen discriminatie bestaat in hoofde van de verhuurder, gelet op het disproportionele karakter van de maatregel zelfs wanneer rekening wordt gehouden met een legitiem belang om enige extra bescherming te bieden aan de huurder. Enfin, eerst wachten op een tekst.
Al die regelneverij, ben tevreden dat ik hier in Brussel woon waar niets werkt en de politici gewoon hun incompetente zelf durven zijn zonder de hypocriet uit te hangen. En geen zorgverzekering
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.