#1 , 26 jul 2017 14:42
Wij hebben 15 jaar geleden gebouwd, waren als eerste die er woonden, de rest naast ons hadden nog niet gebouwd en totaal ook nog geen plannen.
Dus hebben wij een half jaar nadat we in ons huis getrokken zijn en een hondje gekocht hadden, omheining geplaatst op ons stuk, niet op de scheidingsgrens.
Een vijftal jaar geleden hebben we groene doek ertegen geplaatst aan de kant van de buren (aangezien het onze draad is en op onze grond staat).
2 jaar laten zitten er nieuwe buren in met twee kleine hondjes. Deze hondjes hebben ondertussen op verschillende plaatsen in onze doek gaten gemaakt ... Begin dit jaar krijgen we te horen van de buren dat ze het huis gaan verkopen ... Daarop vraag ik of het dan mogelijk is om het doek even te bespreken, hoe we dit kunnen oplossen.
Krijgen we natuurlijk de volle lading... Want volgens hun staat alles op de scheiding en hebben wij zelf ook honden, dus die kunnen dat zelf ook stuk gedaan hebben ... bla bla bla (als je goed weet dan in onze tuin de draad staat en in hun tuin het doek...)
Ondertussen zijn ze verhuisd en ik kreeg telkens te horen, dan gaan we het maken, dan gaan we het doen, ik zal je geld overschrijven, we gaan het toch laten maken ...
Ondertussen is het nog steeds niet gemaakt.
We zijn toch in ons recht, dacht ik, niet? Politie kan hier weinig aan doen zeggen ze... Wie kan ons helpen, of wat moeten we doen? Dit gaat zeker niet om een groot bedrag, maar voor mij is het ook vooral het principe!