#9 , 24 jul 2017 19:57
Te laat. Naam en straat zijn al onleesbaar gemaakt op de Inschrijving. Mijn privacy is mij trouwens meer waard dan dat stukje papier. Er doen genoeg verhalen de ronde van inbraken na verkoop van auto of identiteitsfraude met autopapieren. Ik moet het allemaal niet weten ! Auto werd meegenomen door de opkoper zonder keuring, wel met door beiden ondertekende verkoopsovereenkomst, laatste keuringsattest, GVA en de 2 delen van de Inschrijving. Nummerplaat hou ik en komt op mijn nieuwe auto.
Vreemd vind ik het wel dat die beweert de verkoopsovereenkomst nodig te hebben om de auto in buitenland te kunnen inschrijven. Hij geeft dit document dus mee met hun koper. Ik had ook op de verkoopsovereenkomst genoteerd : "Eigenaar van plaatnummer 1-enz." ipv mijn naam en adres. Ze reden weg met auto en papieren zoals ik ze aangepast en opgesteld had en een dag later loopt de mailbox van mijn gsm vol en krijg ik de ene na de andere sms. Als ik dan zeg : goed, breng auto terug, ik geef je geld terug, dat kan dan weer niet... Vreemd allemaal.
Ik heb al 2 x een oude auto zo verkocht vroeger, nooit problemen mee gehad, nu plots wel ! Eigenlijk moet ik ze helemaal niets meer, zij hebben mij betaald en ik heb hen de auto en papieren meegegeven die ze hebben aanvaard. De verkoop is dus rond. Moeten ze naderhand niet meer komen leuteren vind ik...
Ik zou nu alleen nog willen weten waarom dit vroeger perfect kon en nu niet meer...