BedanktUw verhaal is wel wat ongeloofwaardig.
Voorhuid die zich in het aangezicht bevindt lijkt erg onwaarschijnkijk.
Hoe die daar door een hondenbeet terecht kan komen is een medisch vraagstuk.
Verder lijkt dergelijke operatie zonder volledige anesthesie mij totaal uitgesloten.
Hoe uw broertje dan nog kon spreken is raar.
Hoe u beelden van de operatie hebt kunnen maken zonder erbij te zijn is op zijn minst mysterieus.
Beelden waarop iets te horen is wijst op tekenen van schizofrenie.
Het is niet omdat u gelach hebt gehoord dat ze aan het "sollen" waren.
Chirurgen trachten tijdens operaties zo ontspannen mogelijk te zijn. Daarom spelen ze dikwijls muziek in de
operatiekamer of vertellen ze grappen.
En neen, chirurgen hebben geen lachverbod.
Ja dat begrijp ik maar mijn vraag was eigenlijk of het toegelaten is dat die artsen daar door te zeggen van "hij lijkt op een zombie" en dan heel hard te lachen, iets hebben gedaan wat strafbaar was waardoor wij de rechten voor mijn broertje kunnen zoeken. Misschien is het wel toegelaten, ik weet het niet en daarom wou ik het aan jullie vragenWat zegt uw broer daarover?
Hij was er bij.
Aangezien hij meerderjarig is, is hij degene die een klacht bij het ziekenhuis kan neerleggen over
hoe hij behandeld of mishandeld werd.
Mijn oom is advocaat in Turkije, en hij zei dat als een arts dat in Turkije zou doen hij/zij voor altijd zijn/haar job zal verliezen en nergens anders meer dezelfde functie zou kunnen uitvoeren wegens een gebrek aan respect voor de patiënt en daarom ben ik nu hier om het te vragen hoe het in België zit want dat is belangrijker, maar ik geloof erin dat dit niet goedgekeurd kan worden, door niemand! Dit heeft me heel veel pijn gedaan, ik ben van plan om mijn auto te verkopen en daarmee een advocaat te huren en een hoge schadevergoeding hiervoor te vragen van het ziekenhuis in Leuven als dat zinvol zou zijn. want door die ombudsdienst te contacteren zal ik geen stap verder komen dan een verontschuldiging te ontvangen, ik wil dit ook voor in de toekomst vermijden voor het geval dat dit ook bij andere mensen gebeurd. Een muziekje of een grapje maken moet natuurlijk kunnen als arts, daar ben ik niet tegen maar niet met de patiënt zelf vind ik. Mijn broertje heeft het ook gehoord en hij is er natuurlijk allesbehalve tevreden meeIk zou dit in eerste instantie aankaarten bij de Ombudsdienst van het ziekenhuis.
Zij kunnen intern informeren (en confronteren) en - tot frustratie van de medische equipe - nemen vaak ook de patiënt ter verdediging.
Op basis daarvan kan je verder oordelen.
Als chirurg mag je best niet TE betrokken zijn bij de patiënt / het slachtoffer. Maar enige tact en aandacht voor patiënt en familie mag natuurlijk wel verwacht worden.
Ik weet niet, het enige wat ik heb is een video waarbij ik de deur film waar mijn broertje achter werd geopereerd met lachende en sollende geluidenHoe ga jij dit ooit kunnen bewijzen ???
Ik weet niet, het enige wat ik heb is een video waarbij ik de deur film waar mijn broertje achter werd geopereerd met lachende en sollende geluiden tegen mijn broertjeHoe ga jij dit ooit kunnen bewijzen ???
Het enige wat ik heb is een video waarbij ik de deur film waarachter mijn broertje geopereerd werd en met harde lachende geluiden en u kunt duidelijk horen dat ze aan het sollen waren met mijn broertje, voor de rest heb ik niksHoe ga jij dit ooit kunnen bewijzen ???