dan zal er binnen enkele maanden een giraf geboren worden in Gent, ook iets nieuws.Als ze beweren dat ze er nooit hebben gewoond maar er toch zijn gedomicilieerd dan zijn ze misschien ook een klein beetje zwanger van een giraf.
tenzij het overduidelijk was dat de sporen van de eigenaar wel aanwezig waren, maar bvb nieuwe meubels nog in plastiek zaten, bananedozen die niet uitgepakt waren, ... Dan is er geen bewoning door die mensen.Ik sluit me aan bij voorgaanden en kan niet anders dan concluderen dat de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg het begrip bewoning zeer eng heeft geïnterpreteerd. Alle tijdelijk verlaten woningen en tweede verblijven zijn vogelvrij verklaard, zolang de indringer maar niet op heterdaad wordt betrapt. Het enige wat de indringer dan nog hoeft te doen is de sporen van de vorige bewoners laten verdwijnen en zijn matras op de grond te leggen.
Het punt is nu net dat geen van beide partijen (eigenaars noch Roma) nog kan aantonen wat de toestand was op het moment dat de laatsten zijn ingetrokken. Toch gaat de rechtbank mee in het verhaal dat er geen bewoning door de eigenaars was op basis van post-hoc vaststellingen, waarbij het voor mij een open vraag blijft hoe die precies zijn gebeurd. Het is immers geen verplichting om alle kamers en/of verdiepingen van je huis in te richten.tenzij het overduidelijk was dat de sporen van de eigenaar wel aanwezig waren, maar bvb nieuwe meubels nog in plastiek zaten, bananedozen die niet uitgepakt waren, ... Dan is er geen bewoning door die mensen.