Ik heb dringend hulp nodig, mijn ouders saboteren mijn dromen al jaren. Steken mij weg in instellingen omdat ze me niet begrijpen omdat ik creatief en een spirituele band heb. Ik word overal geliefd maar gevangen gehouden onder hun wetten. Ik heb jaren in de hel geleefd maar toch blijven zoeken naar oplossingen en wijsheid ( Uriël )
En mensen ontmoet die mijn goedheid niet constant misbruikte ( drugs/verleidingen )
Ik vluchte vroeger altijd, want ik maakte al kunst vanaf ik klein was maar door mijn ADHD word ik niet begrepen. En nu ben ik na 7 jaar psychiatrie eindelijk genezen. Al vanaf september 2016 ( toen ik de bijbel open deed 'job'las ) en hard begon te werken aan mijn dromen.
Je kan overal werk van me vinden op youtube:
Ik ben volledig invalide verklaart en zit nog altijd vast aan hun neurotische regels, wanneer hun in mijn jeugd jaren mij in cafés hebben laten opgroeien. Altijd ruzies thuis en altijd drukte en niemand kom me begrijpen door mijn ADHD, ze contacteren mijn dokters en omdat ik vroeger even op het slechte pad was geraakt door een verkeerde vriendengroep ( waarmee ik heb gebroken ) hebben ze me gedreigd me te onterven, emotioneel saboteren. Altijd maar roepen en nooit liefde of affectie. Alles draait hier om geld, wanneer ik gewoon mijn geld wil om mijn marketing en kunst op te bouwen.
Ik hoop dat u mij kan helpen,
[aantal links + namen verwijderd / webmaster]