woning huren :
vreemd genoeg kom je mijn situatie niet snel tegen.
ik woon bij mijn moeder , 5 keer hebt ik een leven opgebouwd en steeds weer besdrogen geweest .
je leerd een vrouw kennen en alles ga goed. een tijdje nadien zie je dat haar ex man terug is .
ik hebt dan besloten het leven samen met mijn moeder te delen en haar mee te helpen .
wij wonen in een woning met gestoode buren , veel buren lawaai .
zij is 73 jaar oud. een kromme pijnlijke knie. ze moet steeds heel hoog een trap opgaan om naar haar slaapkamer te gaan.
natuurlijk heeft zij iets nodog met een lift of gelijkvloers. het enige die deze woning kan verhuren is een immo kantoor.
iets huren voor een betaalbare prijs. op een sociale woning hebben wij zeker geen recht in Zaventem.
als je iets wil huren van een sociale woning begind jo volgnummer met 175.
na zovele jaren wachten daalt jou volg nummer naar 5. een paar jaren nadien stijgd jou nummer weeg de hoogte in , dan sta je weer jaren te wachten op een sociale woning.
graag kom ik te vragen om dit .......
als je een woning wil huren van een Immo kantoor vragen de medewerksters van het immo kantoor waar je werkt en hoeveel je verdiend.
stel ik verdien 1100 euro per maand , ik hebt geen werk. hebt wel een opleiding achter de rug voor zorgkundige.
ik woon bij mijn moeder in , zij verdient 1200 euro per maand vast pensioen ,
ik wil iets huren van 750 euro per maand.
voor de immo kantoren mag dat toch geen probleem zijn om iets te gaan huren van 700 euro per maand ?
wij hebben het geld daarvoor maar ik zit zonder werk.