Mijn vrouw nam een gsm met abonnement via het internet. Deze heeft ze sinds 31/01/2017.
Vandaag deed de gsm het volgende:
1) Telefoon maakte tikkend geluid
2) Telefoon werd gloeiend heet
3) Telefoon batterij zakte van 64% naar 34% naar 4% in minder dan 10m
4) Telefoon viel uit, gloeiend heet
5) Telefoon na opladen werkte geluid niet meer, sim kaart en vingersensor
6) Na 2 uur stond gsm nog steeds erg warm. Uitgezet en ingepakt in oorspronkelijke doos.
Meteen naar de abonnement diensten gebeld. Ik moet ermee naar de winkel gaan en zij gaan deze herstellen ze zal deze dus even kwijt zijn.
Echter heeft mijn vrouw absoluut geen vertrouwen meer in die gsm. Zeker niet na een uitval na zes dagen.
Verder dacht ik dat defecte elektronica binnen de eerste twee weken gewoon omgeruild moet/mag worden i.p.v. deze te laten herstellen.
Ik had graag wat informatie als dat kan.
Bij internet opzoekingen kom ik te veel garantie wetgeving tegen van Nederland i.p.v. België.