#11 , 18 mar 2017 12:15
Hallo,
even een update aan mijn verhaal.
Een getuige heeft de gebeurtenis bevestigd met een officiële getuigenverklaring.
Inmiddels heb ik na lang wachten (4 maanden), een reactie gekregen van de tegenpartij.
Deze gebruikt nu het argument dat ik daar niet mag parkeren, wat mij niet echt een goed argument lijkt...., omwille van :
1. wanneer ik de verkeersborden juist interpreteer, mocht ik daar enkel parkeren van vrijdag na 17h tot en met maandag 6.30h. (zie bijgevoegde foto's, a)aanvangsverkeersbord (dat plat lag op het moment van de feiten) en b) omgewaaid verkeersbord )
2. zoals hierboven door jullie werd opgemerkt, staat het feit van het 'foutparkeren' los van de schade. (had evengoed op een voorbijrijdend voertuig kunnen vallen...)
Ik heb deze info (mijn bovenstaande visie) wederom doorgestuurd en denk dat we weer vertrokken zijn voor lange tijd.
Mijn vraag : graag enkele meningen of adviezen hierover, daar ik niet weet of dit nog zin heeft voor mij? Mij lijkt dit allemaal duidelijk, tenzij ik enkele elementen over het hoofd zie en ik misschien toch ongelijk heb...?
(PS: wat ik ook vreemd vind is dat het bureau Providis mij vertelde dat er op deze dossiers geen vervaldatum staat. m.a.w. ik zou niets kunnen doen behalve afwachten op een reactie van de tegenpartij, en deze tegenpartij kan dit proces oneindig lang vertragen indien zei dit zouden willen...?)
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
mvg,
stephan