Hallo, eerste post, hele boterham.
Ik hoop dat ik hiermee in het juiste subtopic post.
Op 20 oktober omstreeks 21u heb ik een ongeval gehad met de wagen zonder andere betrokkenen, de auto was niet meer rijdbaar.
Dit was op een oprit van de autosnelweg dus heb ik de politie verwittigd.
Deze vroegen of ik een takelwagen nodig had, daar ik een abonnement heb bij Touring wegenhulp zei ik dat ik hen ging verwittigen.
Dit was geen probleem voor de politie die op dat moment ook al onderweg was naar de plaats van het ongeval.
Een kwartiertje later stopt er een camionnette (type mercedes vito) van een ander takelbedrijf, opgeroepen door de politie voor signalisatie.
Ik had hier verder geen erg in daar ik eerder met de ongevalswagen en de politie bezig was die enkele momenten later toekwam
Een takelwagen van Touring is dan mijn wagen komen takelen.
Voor de politie was alles in orde daar er geen schade was aan het wegdek.
In alle drukte heeft dat andere takelbedrijf mij nog een document onder mijn neus geschoven dat ik moest invullen (naam, adres + handtekening), zoals ik al zei, was ik hier niet echt mee bezig en heb hier niet meer uitleg over gevraagd noch gekregen.
Krijg ik deze week een rekening in de bus van 169 euro van dat andere takelbedrijf (opgeroepen door de politie, enkel voor signalisatie en dit voor ongeveer 30 minuten).
Daar er geen gewonden waren of schade was was ik zelfs niet verplicht de politie te bellen, maar omdat dit op een oprit van de autostrade was heb ik dit wel gedaan voor de veiligheid van de andere bestuurders.
Vraag ik mij af of dit andere takelbedrijf mij zomaar een rekening hiervoor kan sturen?
Alvast bedankt,
LW