Dan kan je je ook niet permitteren om 1 of 2 joints per dag te roken. Deze verantwoordelijkheid lag volledig bij uzelf.Ik ben net vader geworden en kan het mij niet permiteren om mijn werk of rijbewijs te verliezen voor lange tijd.
inderdaad u heeft gelijk ik wou al een tijdje stoppen en deze contrôle heeft mijn ogen toch wel geopend en eigenlijk is het toch positief want ik ben al 2weken gestopt.Rijverbod kan je vragen om in het weekend opgelegd te krijgen, als je de wagen echt nodig hebt voor je werk. Maar als je ieder jaar een attest goed gedrag en zeden moet indienen, zit je wel met een probleem, want die vermelding zal wel enkele jaren op uw strafblad blijven staan, vermoed ik...
Dan kan je je ook niet permitteren om 1 of 2 joints per dag te roken. Deze verantwoordelijkheid lag volledig bij uzelf.Ik ben net vader geworden en kan het mij niet permiteren om mijn werk of rijbewijs te verliezen voor lange tijd.
Geen idee. Hangt allemaal af van de job en de voorwaarden. Voor mijn job zou het bijvoorbeeld absoluut geen reden zijn voor ontslag om dringende reden. Voor een begeleider van jongeren met een drugsverslaving, zou dit bijvoorbeeld wel een dringende reden kunnen zijn.dus mijn baas kan mij buitenzetten voor dringende reden?
Dan vrees ik er wat voor, geef nu zelf toe, iemand met een drugsverslaving verantwoordelijk voor de veiligheid is niet aanvaardbaar.ik werk in een alarmcentrale, (in de veiligheid)
Ik weet wel dat sommige collega s veroordelingen hadden van politierechtbank voor alcohol of snelheid dat het geen probleem was en dat ze wel gewoon mochten verder werken.
Ga, voordat je zelf ontslag neemt