Hieronder de gevraagde procedure:
Natuurlijk het gevraagde na zeker meer dan 7 werkdagen niet gekregen.Hoe bestellen ?
1.Vul jouw persoonlijke gegevens in via onderstaand invulformulier. (Gelieve dezelfde naam en voornaam te gebruiken van de rekeninghouder)
2.Stort 15 € op rekeningnummer XXX-XXXXXXXX-01 of op IBAN BE 43 XXXX XXXX XX01 met referentie ---- ----
3.Van zodra wij de betaling van jouw bestelling ontvangen hebben wordt je pakje verstuurd per post.
Je mag de levering binnen de 2 werkdagen daarop volgend verwachten voor België en 5 werkdagen voor Nederland.
Deze website(shop) heeft geen contact gegevens, en ondertussen werkt het webformulier ook niet.
Heb wel op de hoofdpagina een mailadres gevonden en daar naar toe een bericht gestuurd (22 november 2016) dat er een probleem is.
Tot op heden geen bericht terug gehad.
Wat zijn mijn mogelijkheden om ofwel mijn geld terug te vragen ofwel het gevraagde product op te sturen.