#13 , 03 jun 2017 11:01
beste,
hartelijk dank voor uw reactie
hij gaat de kinderen nooit zo lang bij zich nemen omdat hij niet zo veel vakantie heeft, hij wilt ze vooral zien tijdens zijn vakanties
in mijn huidige job heb ik toevallig wel veel vakantie maar als ik ooit van werk verander dan is dat ook niet meer zo
heeft het zin om momenten af te spreken waarop hij telefonisch met de kinderen contact neemt
heeft u ook enig idee wat de afspraken rond alimentatie waren bij het koppel waar u naar refereert
ik heb eigenlijk totaal geen idee hoe deze best berekend word, gegeven het feit dat de kinderen zo goed als de hele tijd bij mij verblijven
er is op dit ogenblik zo goed als geen loonverschil; we verdienen beide ongeveer even veel
het huidige voorstel is dat hij 125 uur per maand per kind betaalt, dat lijkt mij door de band een redelijk bedrag, al ben ik soms wel lastig dat bijvoorbeeld de opvang van de kinderen heel de tijd uit mijn portefeuille dient betaald te worden,
ik heb er niet voor gekozen dat hij in het buitenland gaat wonen, als u begrijpt wat ik bedoel
anderzijds de bedragen waar het over gaat zijn waarschijnlijk de moeite van het procederen niet waard
vriendelijke groeten