Ja.Je bent hier in een moeilijk parcours verzeild geraakt. Beter dat potje gedekt laten, zou ik zo zeggen. Juridisch heb je blijkbaar ook maar geen enkele poot om op te staan.
Het wordt helaas een oeverloze discussie. Heeft die in het zwart werkende aannemer wel een geldig btw- of ondernemingsnummer ???
Dan kan die nog altijd een geldende factuur maken !Je bent hier in een moeilijk parcours verzeild geraakt. Beter dat potje gedekt laten, zou ik zo zeggen. Juridisch heb je blijkbaar ook maar geen enkele poot om op te staan.
Het wordt helaas een oeverloze discussie. Heeft die in het zwart werkende aannemer wel een geldig btw- of ondernemingsnummer ???
Ja.
Das het probleem, we kunnen hem niet meer bereiken. Heeft onze nummers geblokkeerd. Antwoord niet op mail, sms,...Dan kan die nog altijd een geldende factuur maken !Je bent hier in een moeilijk parcours verzeild geraakt. Beter dat potje gedekt laten, zou ik zo zeggen. Juridisch heb je blijkbaar ook maar geen enkele poot om op te staan.
Ja.
Tis een offerte. En als je bedrag btw aftrek heb je het bedrag dat we betaald hebben....In de andere topic staat dat de firma wel degelijk een factuur heeft opgemaakt. Dan is het simpel: betaal die factuur en beroep je dan op de garantie.