Beste,
Sinds 6 maanden verhuur ik een woning...6 maanden problemen!!!
Ik som even op:-de huur werd, uitgezonderd laatste maand betaald, wel telkens door andere personen en op willekeurig tijdstip (in tegenstelling tot wat in contract staat permanente opdracht!) en nooit door degene die huurcontract ondertekende.
-contact opnemen met huurder is onmogelijk (tel nummer in contract bestaat niet, 3 aangetekende schrijvens terug naar afzender,niemand heeft de huurder na tekenen contract gezien(huis is in doodlopende piepkleine straat,dus sociale controle vrij groot).
Na navraag in gemeente blijkt de huurder niet te zijn ingeschreven, sterker nog:ze blijkt nergens meer te zijn ingeschreven en naar buitenland te zijn vertrokken.
-verzekering is in tegenstelling tot contract nog steeds niet genomen door huurder
-huis wordt bewoond door derden,familie van huurder??(niet in contract)
-naar het schijnt zouden er verdachte handelingen plaatsvinden (politie moest reeds aanrukken)(de woning is in doodlopende straat dus de omwonenden waar ik een goed contact mee heb zien als het ware alles)
-nog tal van kleinere problemen...
Mijn vraag:
Wat kan ik doen om de huurder buiten te krijgen, sta ik sterk of wordt dit een lijdensweg...?
Alvast hartelijk bedankt