Inbraak

Anem
Topic Starter

Inbraak

#1 , 07 nov 2008 23:28

Mijn ex heeft begin oktober met zijn huidige vriendin bij me ingebroken en heel wat gestolen.
Zelf was ik aan het werk toen er verschillende buren mij belde om me dit te melden, dus belde ik meteen de politie.
Ik betrapte hen beiden en de politie kwam even later toe en ja het wilde net lukken het was een van mijn ex zijn beste vrienden.

Veel had ik daar al niet te zeggen en moest beleefd blijven............de aanhangwagen was al volgeladen maar vooral met werkmateriaal en dat kon me weinig of niets geven, dus liet ik het hem maar meenemen maar die agenten schreven helemaal niets op, enkel die vrouwelijke vroeg me of er nog andere dingen gestolen waren.
Ja op zo een moment ben je wel helemaal over je toeren en ga je ook niet alles meteen gaan nakijken en in een ruwbouw zie je dat ook niet echt meteen.
Begin deze week zijn mijn buren en ik wat beginnen opruimen om wat weg te brengen naar het containerpark en merkte ik dat er eigenlijk wel heel wat meer gestolen werd, zoals persoonlijke papieren, foto's van de verbouwing, verlichting, cv toestellen en nog zoveel andere dingen.
Mijn buurvrouw zei "ga naar de politie en ga dat aangeven" maar ja ik heb nu zoiets van .......... ik heb nu een brief gekregen van zijn advocaat omdat hij heel wat eist dus nu gaan die denken of reageren van jaja nu opeens is er meer gestolen.
Dus ja ik laat het maar zo al ben ik er echt wel niet goed van.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
HOLA

#2 , 09 nov 2008 20:21

STAP NAAR DE BURGEMEESTER EN DIE KAN MEER DAN ZIJN POLITIE

Anem
Topic Starter

#3 , 10 nov 2008 01:46

STAP NAAR DE BURGEMEESTER EN DIE KAN MEER DAN ZIJN POLITIE
Wat bedoel je precies HOLA?

Kan ik daar terecht met mijn verhaal en dat de politie aan vriendjes politiek deed?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 nov 2008 09:37

als uw ex- daar niet ingeschreven staat mag hij daar niet binnen en is het diefstal.

vertel het aan uw advocaat en laat deze reageren. Geef hem alle nuttige info
plaats datum - om hoelaat politie aangejomen wie gebeld - gebeld met 101 of anders enz.

je kan via verschillende kanalen een klacht indienen --- en zulke zaken worden zeer grondig onderzocht.

comité P is wel het laatste - algemeen inspectie kan ook - brief naar PDK en Korpchef == alles wijst erop dat het miskenning aangifte is

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”