Ergens in mei heb ik mijn ontslag zelf gegeven bij mijn werkgever. Ik heb hiervoor een brief opgemaakt waarin ik een einddatum van het contract vermeld (nl 31/07/2016) . Deze brief is door de werkgever en werknemer ondertekend.
Ik ben tewerkgesteld in de bouw dus hebben wij ook verplicht bouwverlof. Mijn laatste werkdag was dus op 08/07/2016 hierna begon het bouwverlof tot en met 31/07/2016.
Nu heb ik mijn loonsbrief, c4 document en tewerkstellingsattest gekregen maar overal staat nu dat mijn laatste werkdag 08/07/2016 was en dus niet de afgesproken datum van 31/07/2016.
Mijn werkgever weigert om deze documenten te laten aanpassen naar de afgesproken datum (vermeld in de ontslagsbrief en door beide partijen ondertekend). Hij komt steeds af met het excuus dat het sociaal bureau dit zo heeft berekend en de datums correct zijn. Maar volgens mij weet het sociaal bureau niets over de inhoud van de ontslagsbrief.
Heeft hij hierin gelijk? Of kan ik stappen ondernemen?
Ook weigert hij een vakantieattest te bezorgen, hij zegt dat ik dit heb ontvangen bij de uitbetaling van mijn vakantiegeld. Maar dit klopt niet. Normaal gezien moet dit toch via de werkgever komen?