Is het wel nodig om het te kaderen? Zijn jouw shiften een punt voor je ex waarom ze geen week/week regeling wilt? Indien dat haar argument is, dan kun je het wel kaderen, anders zou ik er gewoon over zwijgen.In september komen wij voor de familierechtbank om de definitieve scheiding te bevestigen.
Ik heb een voorlopige regeling van de familierechtbank sinds maart, en mag mijn dochter die 3 jaar en 8 maand is, om de twee weken drie dagen zien.
(ze verblijft van vrijdag 18u tot zaterdag 18u en van maandag 18u tot woensdag 18u bij mij, om de twee weken).
Deze maatregel is voorlopig en zou in principe opgebouwd moeten worden, zo staat in het voorlopige vonnis.
Dit omdat mijn dochter nog te jong is om lang van de moeder gescheiden te worden.
Het is precies de helft van wat ik had gevraagd, want ik had deze regeling gevraagd op wekelijkse basis.
Mijn ex wilde de dochter niet bij mij laten overnachten, en drie keer per week drie uur zien, de beslissing van de rechter is dus ongeveer een middenmaat.
In september zou ik graag gaan voor een week-week regeling, waarbij ik mijn dochter soms wel eens moet laten overnachten bij de grootouders omdat ik soms moet werken met een nachtshift, echter maximum drie nachten per maand.
Hoe kader ik dit best in voor de familierechtbank?
Mijn ex-vrouw beschuldigde me onterecht van anabolen-drugs-alcoholmisbruik, maar ik heb dit kunnen weerleggen voor de rechtbank.
Ik heb een goede advocaat maar hoopte hier toch al wat extra inlichtingen te winnen om het dossier zo goed mogelijk voor te bereiden.
alvast bedankt voor reacties