Hoe bedoel je dit? De datum die gedrukt stond op het document, heeft ze doorgehaald en een andere datum geschreven? Als daar geen paraf van jou bij staat, kan je die wijziging op het document betwisten (aangezien deze wijziging aangebracht is NA het ondertekenen door jou).Noot: de einddatum heeft ze zonder officiële contractwijziging aangepast.
Nee, de data zijn door haar verplaatst, waardoor de einddatum een 4tal maanden vroeger valt. Dit werd niet aangeduid op het contract en verandert in sé niets aan het te betalen bedrag.Hoe bedoel je dit? De datum die gedrukt stond op het document, heeft ze doorgehaald en een andere datum geschreven? Als daar geen paraf van jou bij staat, kan je die wijziging op het document betwisten (aangezien deze wijziging aangebracht is NA het ondertekenen door jou).Noot: de einddatum heeft ze zonder officiële contractwijziging aangepast.
Excuus, dat staat er dus wel op. Stukje vergeten kopiëren:Verder bewijst het document wat het vermeld. Ik zie wel dat er geen prijs vermeld staat. Het contract stipuleert dus niet hoeveel je maandelijks zal betalen. Geen idee of dat bedrag in een ander document gestipuleerd staat?
Wel, ik vind ze niet terug op de zoekpagina's via jouw link. Ze heeft een bachelor gezinswetenschappen en verder bijkomende sessies gevolgd voor allerhande onderwerpen. Heeft dat invloed op mijn vraag?En wat voor diploma heeft die therapeute?
Hier vindt u bv betrouwbare therapeuten
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... 7424,d.d2s
Het bedrag per maand is 80 euro. Dit omdat het om een totaalbedrag gaat van 1920 voor 2jaar, maar dat is voor velen onbetaalbaar zo ineens natuurlijk. Het is in groep, maar er zijn er al 3 van de 5 weg/uitgezet/gestopt... waarvan 2 ook reeds in juridische procedure. We zijn dus maar met 2 en omdat het groepsopdrachten zijn werkt ze ook hiermee op mijn gemoed. Want door mijn "schuld" is er geen groei voor de ander. Het contract hebben we allebei, maar enkel ik tekende. Nuja, toch op mijn exemplaar, maar het lijkt me raar dat mijn exemplaar geen paraf van haar heeft en het hare wel.Wat is het bedrag per maand en per sessie?
In hoeveel exemplaren is het contract opgesteld?
Bent u de enigste deelnemer of is het een groep;
Slecht gelezen is twee jaar..... persoonlijk vind ik dat al raar.
Staat er ergens een clausule dat men kan stoppen gedurende die periode.
Als men cursussen volgt bij vb de Kern https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... h6Ch6wuTUQ
Dan weet men waar men aan begint.
Een therapeute die iemand vernederd ......
Er staat wel een btw nummer op.Normaliter moet u een door haar ondertekend contract hebben dat hetzelfde is ( vormvereisten) dan het hare. Ook zij had moeten schrijven datum en gelezen en goedgekeurd. Staat er ergens een Riziv nr op of een BTW of ondernemingsnummer. Vermoedelijk een privé initiatief en niet ingebed in een grotere structuur - waar bv ook psychotherapeuten en psychologen werken.???
Zij voldoet mijn inziens al niet aan de voorwaarden van een contract.
Van de 5 deelnemers zijn er al 3 weg... hoe kan men nog van een groepsessie spreken? Persoonlijk ben ik van mening dat zij hierdoor ook niet meer aan de voorwaarden voldoet gezien groepswerken nu niet eer mogelijk zijn. U bent door dit gegeven ook niet peer in staat echt in groep aan uw probleem te werken.
ik zou trouwens alle gesprekken nu opnemen - u geeft uzelf toestemming het gesprek op te nemen en dan bent u wettelijk in orde.
is zij aangesloten bij een organisatie van therapeuten en zo ja welke?
Waarom eens niet met de drie afhakers contact opnemen en gezamenlijk optreden?
Hier dus vermoedelijk gestudeerd. https://www.odisee.be/nl/gezinswetenschappen
ontbreekt haar duidelijk wat mij betreft aan empathie. Nochtans een zeer belangrijk iets in dat beroep en in de beroepsmogelijkheden die op de website worden aangegeven.