WAT MOET IK DOEN?

viergo
Topic Starter

WAT MOET IK DOEN?

#1 , 15 okt 2008 18:57

bijna ex is in september vorig jaar vertrokken, hij heeft de meterstanden zowel van water, gas en elektriciteit opgegeven en zelf met mijn naam ondertekend,die overleveringscontacten heb ik zelf nooit gezien ! en het resultaat is dat hij de meterstanden in zijn voordeel ingevuld heeft en geld teruggekregen heeft en dat ik nu met hoge facturen zit!kan ik daar iets aandoen? of is dat een ganse rompslomp?

bij voorbaat dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
HOLA

#2 , 09 nov 2008 21:00

nee, klacht wegens schriftvervalsing en kassa

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 09 nov 2008 21:09

bijna ex is in september vorig jaar vertrokken, hij heeft de meterstanden zowel van water, gas en elektriciteit opgegeven en zelf met mijn naam ondertekend,die overleveringscontacten heb ik zelf nooit gezien ! en het resultaat is dat hij de meterstanden in zijn voordeel ingevuld heeft en geld teruggekregen heeft en dat ik nu met hoge facturen zit!kan ik daar iets aandoen? of is dat een ganse rompslomp?

bij voorbaat dank
Kan je op een of andere manier de meterstanden uit die periode bewijzen? heeft hij bvb ooit een (getekend) papiertje achtergelaten met andere meterstanden?

Op zich zou je misschien wel schriftvervalsing kunnen bewijzen, maar dan heb je nog niet de correcte meterstanden terug.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”