Beste, een tijdje terug had ik een café!
Door het harde leven kon ik dit niet meer aan, ik vond een overnemer die het zaakje wou verder zetten, dus met overname van het huidige handelscontract!
Nu na zoveel tijd betaald hij reeds 4 maanden geen huur meer, ik ben er zelf moeten achter komen, en de brouwerij laat dit escaleren!!!
Ik ben alleenstaande met 2 kinderen, heb een fulltime job, maar ik kan niet meebetalen in die huur! Alhoewel er in het contract loonsbeslag ed staat.
Nu ben ik doodsbang dat ik mijn kinderen ga verliezen, ik loonsbeslag ga krijgen of moet opdraaien voor hun miserie, het contract loop tot 2012!
Ik vernam dat je 3-6-9, hebt, dus ze kunnen opzeggen volgende zomer! Zonder kleerscheuren, maar ik vraag me af of ik echt op straat zou komen, zou indien er een rechter over beslist, ik moeten betalen en mijn kinderen kwijtspelen???Moet je echt in armoede gaan leven door een brouwerij? Ook al staat het in een contract?
Ik ben doodsbang, welke rechter zou nu zoiets toelaten? Ik wil er zelf ook niet meer instaan, ik heb er genoeg van en wil een normaal leven!
Wie heeft ook zoiets meegemaakt, de brouwerij dreigt nu reeds dat ik me moet klaarhouden, desnoods beslag op goederen, wagen enz...
Wie geeft raad?