Beste,
Na vandaag een garage bezoek te hebben gedaan zit ik met een aantal vragen.
Ik kocht in November 2015 een jonge tweedehandswagen (-2j) bij DEX.
Nu na een aantal weken te rijden bemerkte ik dat mij voorbumper niet correct op de wagen gemonteerd zat.
Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de betreffende garage waar ze de bumper bekeken en zeiden dit te bekijken en te verbeteren of herstellen.
Nu na de herstelling die vandaag zou gebeuren bemerkte ik dat de bumper nog overal niet correct zat en zei dit dan ook tegen de zaakvoerder.
Hij stuurde me wandelen met het feit dat alles goed gemonteerd zat en dat hij dit niet beter kon bekrijgen.
Nu vind ik dit wel niet kunnen dat een garage hen hier zo maar vanaf doet met te zeggen het kan niet beter.
de zaakvoerder zei ook dit toch niet erg je moet er maat niet naar zien en hij zei me dat er anders wagens die hij verkocht nog slechter buiten gingen.
Nu kwa verkooppraat kan dit wel tellen vind ik maar nu is de vraag kan ik hier iets aan doen ik heb van de garage zelf een garantie verkregen van 1 jaar maar vraag mezelf af of er al dan niet nog fabrieksgarantie zou zitten op de wagen die nu iets meer dan twee jaar is.
Nog een laatste raar punt ik bemerkte ook dat mijn mistlichten vooraan helemaal naar boven schijnen i.p.v. naar de weg waarop hij me vandaag vertelde dat de mistlichten omgewisseld zaten hoe dit mogelijk is begrijp ik ook niet dit ter zijde.
iemand die mij hier wat wegwijs kan in maken.
bedankt alvast