Ze staan gewoon de hele dag aan de venster en dreigen met ons kapot te maken, het is gewoon niet meer dragelijk. Ik voel me dan ook niet op mijn gemak als zij niet de hele dag aan de venster staan zou ik me dit niet moeten aantrekken. Ik denk dat niemand het leuk vind om de hele tijd in de gaten te worden gehouden.Tegen dat begluren helpt een hele goed psycholoog, om je dat minder aan te trekken. Ligt veeleer bij jezelf dan bij hen.
Natuurlijk als ze ook zo'n zaken beginnen roepen, dan is het een andere paar mouwen, misschien is er een soort (buren)bemiddelaar die kan optreden.
omdat we volgens hun geen water mogen gebruiken, niet buiten mogen zitten, gewoon niets.Lijden die buren soms niet aan het syndroom van Gilles de la Tourette?
Waarom bedreigen ze u? Daar moeten ze (in hun idee althans) toch een reden voor hebben?
bedankt voor de link, hun venster is veel hoger dan ons chalet is dus kunnen we hier jammer genoeg niets tegen doen.En het niveau van het JF neemt een nieuwe duik... Wat heeft TS nu aan dergelijke antwoorden?
@TS, dit is eigenlijk een vorm van belaging/stalking. U kan hiervoor klacht indienen bij de politie... Maar bewijslast zal hier natuurlijk een probleem vormen.
Kan het zicht tussen venster en jullie tuin niet geblokkeerd worden?
Is hun venster wel vergund?
Mogelijk heb je iets aan onderstaande link...
http://www.habitos.be/nl/bouwen/wet-ver ... uren-4063/
mag dit een gesprek opnemen? want ik heb dit eens opgezocht en daar stond in dat je dit niet mag opnemen wegens privacy?Voor de bedreiging klacht neerleggen bij de politie.
Probeer eens een geluidsopname te maken van die bedreigingen. Als ze 'correct' geuit worden, zijn ze strafbaar.
U mag gerust een gesprek opnemen zonder hen daarvan te verwittigen.
Dat is een antwoord onwaardig.Lijden die buren soms niet aan het syndroom van Gilles de la Tourette?
Waarom bedreigen ze u? Daar moeten ze (in hun idee althans) toch een reden voor hebben?