#37 , 26 mei 2016 09:33
Eylis,
Wij hebben het huis gekocht net tijdens de ruilverkaveling. Inzicht in de plannen van de ruilverkaveling hadden wij niet, enkel de vorige eigenaar, maar deze heeft er blijkbaar niet naar gekeken.
Ik dacht ook met de ruilverkaveling, ze een andere uitweg konden maken om zo de erfdienstbaarheid te schrappen op mij eigendom. Achter onze eigendom kon er gerust een uitweg zijn voor het perceel via over een ander perceel maar de ruilverkaveling liet me blijkbaar via de telefoon weten dat alles al vast ligt, en dat dit onmogelijk nog veranderd kon worden. Of dit zo is, of enkel de druk op de ketel houden weet ik momenteel niet.
Wat mijn rechten zijn, weet ik evenmin, alleen vind ik het potverdorie bizar dat ze mijn stuk grond, openbaar willen maken, zonder enige verandering of echte reden te noemen.....
Volgende week zal ik iets meer horen van de verantwoordelijke van de ruilverkaveling. Als daaruit blijkt dat mijn weg inderdaad openbaar gemaakt wordt, en er geen asfalt gelegd wordt, dat denk ik dat de volgende stap, een advocaat zal zijn zeker??