#9 , 24 okt 2008 20:14
ok , ik heb hier niet alle details opgezet , maar deze zullen jullie motivering mischien iets anders gaan bekijken . Ik werk in ploegen en de helft van de keren begin ik te werken om 007.00 uur , en dit op 40 km van mijn woning . Ik heb geen wagen meer na de scheiding dus voor mij is het openbaar vervoer geworden .
mijn zoon ging de eerste week mee met mij , maar de opvang van de school start pas om 07.30 uur dus gedurende een half uur moest ie dan " zijn plan trekken " wat ik nog minder verantwoord vind . Om om 7.00 uur bij zijn school te geraken moet ie om 06.00 uur de tram hebben , das dus ergens rond 05.10 opstaan en dan de omgekeerde richting na de school waarbij ik speciaal mijn plan moet trekken totdat ie gedaan heeft met school .
nota bene, mama woont op 200 meter van de school , maar volgens haar moet ik maar mijn plan trekken , zij schreef mijn zoon in , ik werd hierover niets gevraagd .
och ja , ik heb vier kinderen , mijn ex was zo vriendelijk om mijn oudste zoon in te schrijven in een school dewelke nog verder ligt . Die mag dus nog langer reizen om er te geraken .
dat het systeem niet ideaal is weet ik ook wel . Maar nu vertrekt hij om 08.10 naar school . is hij elke middag thuis en heeft hij om vier uur gedaan zodat er nog tijd overschiet om te spelen ook .
Ik heb hierover gesproken met mijn ex . Zij zegt dat het mijn probleem is , ik moest maar niet verhuizen . haar reden om de inschrijving niet toe te laten bij mij : ze is bang dat zij onze zoon zal moeten voeren naar school in de toekomst .