Hallo
Wij hebben spouwisolatie laten plaatsen 3maanden geleden. Hierbij is onze schoorsteen beschadigd waardoor in gaten in de spouwmuur zitten. En de schoorsteen vol isolatie zat. Dit heb ik op eigen kosten laten opruimen.
Het bedrijf wat dit gedaan heeft (isoprotect) heeft mij toen gezegd dat ze iemand langs gingen sturen om de schade met camera e.d. op te meten en dan te kijken hoe dit op te lossen. Het bleken loze woorden te zijn omdat er maar niemand contact opnam en als ik belde of mailde werd er niet opgenomen of gezegd dat ze er mee bezig waren. Nu heb ik een ingebreke aangetekend verstuurd maar hier is dus ook geen reactie op gekomen.
Ik heb echter de eindfactuur nog niet betaald en die ligt hier ook al 3 maanden en daar kraaien ze totaal niet naar dus heb het vermoeden dat ze het al goed vinden zo.
Dus ik kan de schoorsteen zelf laten maken en dit in rekening brengen met de openstaande factuur.
Maar kan dit zomaar? Niet dat ik achteraf ineens iemand aan de deur krijg omdat ik mijn factuur niet betaald heb.
Of wat is de volgende stap na een ingebreke?
Alvast bedankt voor de reactie