Ik geloof niet dat dit iets met klassejustitie te maken heeft, maar eerder om het vinden van het juiste juridische argument.Daar heb je misschien wel een punt. Identiek dezelfde argumentatie aangevoerd door een gewone sterveling, die zich de kosten van een advokaat wil besparen word door dat soort rechters gewoon weggewuifd. Dezelfde argumenten door een advokaat aangevoerd kunnen dan misschien wel gelden. Klassejustitie ? Ik geloof van wel.
een gewone sterveling heeft bij zijn autoverzekering een rechtsbijstandsverzekering en die zal dan wel helpenDaar heb je misschien wel een punt. Identiek dezelfde argumentatie aangevoerd door een gewone sterveling, die zich de kosten van een advokaat wil besparen word door dat soort rechters gewoon weggewuifd. Dezelfde argumenten door een advokaat aangevoerd kunnen dan misschien wel gelden. Klassejustitie ? Ik geloof van wel.
hoe groot was het verschil tussen de nrplaat op de pv de jullie nrplaatSja, op dat vlak kan ook ik uit ervaring spreken. Mijn man kreeg ooit een PV voor overdreven snelheid in de bus, waarop een nummerplaat vermeld stond die niet de zijne was...
... Wij verteld dat we niet van plan waren te betalen voor een nummerplaat die niet de onze was...
ge moet eens op een klavier van een typmachine/computer kijken en dan ziet ge meteen dat het een typfout zal geweest zijnHey sniper
Er was 1 letter mis, een fictief voorbeeld: PV vermeldde ABB 001 en het moest ABC 001 zijn. (Ik geloof dat het effectief ging om C vs V).
I know, vandaar dat ik ook denk dat het C vs V was. Ik heb daar ook geen spel van gemaakt toen he. (zie mijn vorige posts) Maar natuurlijk gaan we nu ook wel weer niet meteen braafjes betalen als we niet zeker zijn dat wij het effectief waren die geflitst waren, ook nogal wiedes (correctie: MAN die geflitst was - zou straf zijn als dat mij ooit zou gebeuren maar zeg nooit nooit natuurlijk)ge moet eens op een klavier van een typmachine/computer kijken en dan ziet ge meteen dat het een typfout zal geweest zijnHey sniper
Er was 1 letter mis, een fictief voorbeeld: PV vermeldde ABB 001 en het moest ABC 001 zijn. (Ik geloof dat het effectief ging om C vs V).