Ik heb het dan ook niet over diegenen die jij vernoemt. Ik vind het overigens nogal normaal dat iemand die een hogere funktie en een automatisch daarmee gaande hogere bevoegdheid heeft dat ook op de een of andere manier kenbaar maakt. Wat zou je er van vinden als de politie bvb. altijd en overal anoniem tussen de burgers stapt. In sommige gevallen is dat nodig maar in geen geval permanent. Wat is trouwens de bedoeling van dat verstoppertje spelen ?Normaal bij alle forums is dit zo, bij JPV en bij webmaster staat er duidelijk moderator, andere ken ik niet al hoewel ik wel van iemand ook een vermoeden heb, dus er zullen er ook nog wel zijn zeker.
dit is hier geen openbare plaats, noch een werkplaats. Dit is een privé-plek van webmaster waar hij toevallig iedereen toelaat. Dat hij dan niet moet zeggen wie zijn vriendjes en vriendinnetjes zijn, is zijn goed recht.Er is wel een groot verschil tussen de soort anonimiteit van de persoon zelf als de eenvoudige anonimiteit van een funktie binnen het forum. Ik heb als voorbeeld die funktie van die politieman onder de burgers gegeven. Ga jij dan bvb werken bij een bedrijf waar je niet weet wie je meerdere is ? Er zijn trouwens niet zoveel leden die hun hierarchische funktie binnen in dit forum om de een of andere reden verborgen wensen te houden, of misschien moeten houden.
onze elfjes bestaan nochtans hoor, je moet er gewoon in geloven.En elfjes is iets voor kinderen, we zijn hier onder volwassenen.
qft.Nogmaals: wat voor belang hebben u en ik erbij dat die persoon zich kenbaar maakt? Die personen kunnen trouwens een topic sluiten zonder er zelf deel aan te nemen, dus wat is het voor- of nadeel van het al dan niet bekend maken van hun functie?