Ik kocht een computer via bol.com. De leverancier was Computer Galaxy, een bedrijf uit Nederland. De computer is voor mijn zelfstandige bezigheid. Volgens de policy van bol.com stuurt de verkoper een factuur van de aankoop mee met de goederen. Deze verkoper deed dat niet. De verkoper werd nu al drie keer gevraagd door mezelf en door bol.com om alsnog de factuur per post of email op te sturen. De verkoper weigert niet openlijk maar doet het gewoonweg niet. De aankoop is weldra een maand oud. Wat zijn de stappen die ik in dit geval hoor te ondernemen ?
Bol.com is niet de verkoper. Computer Galaxy is een winkel die de infrastructuur van bol.com gebruikt, een eenmansbedrijfje. Niet al te professioneel blijkbaar en heeft een drietal websites. Waarschijnlijk maken ze maar een keer om de zoveel tijd hun facturen op. Voorlopig blijven aandringen. Je hebt tenminste al de bestelbon via Bol.com.
hoe dan ook dient een factuur opgemaakt te worden de 10de werkdag ( of 15de ??) van de maand volgend op de verkoop
ps ik heb een naaimachine via de webside van bol.com gekocht en mijn factuur (samen met de levering) gekregen van bol.com