Hoi,
Ik ben nieuw hier, en ik weet niet meteen waar ik anders met mijn vraag terecht zou kunnen daarom dat ik dit even hier post.
Wij zijn momenteel bezig met verbouwingen waar wij zoveel mogelijk zelf trachten uit te voeren, dit lukt tot nu toe zéér goed, boven alle verwachtingen zelfs.
Met het verbouwen van onze keuken hebben wij besloten een muur waar een raam en een deur instond te slopen en hier zelf een schuifraam in te plaatsen.
Zo gezegd zo gedaan, schuifraam is goed geplaatst en wij tevreden uiteraard, wij hebben gelijktijdig ook een kleinere raam vervangen (die overigens wel perfect in orde is.)
Echter 2 maanden na plaatsing merkte ik s'ochtends op dat de folie begint af te bladeren of hoe zeg je dat? er komen blaasjes onder en de folie breekt letterlijk af.
Ik meen mij goed te herinneren dat het die nacht gevroren had maar nu niet om te zeggen "wauw"... ik kan op dit moment niet anders concluderen dat er iets mis is gegaan tijdens het "foliën" van de raam.
Dit probleem begint zich rondom de gehele raam te vertonen.
Ik heb al contact gehad met de betreffende firma die ondertussen is overgenomen door iemand anders etc. de andere firma die de ramen eigenlijk heeft geproduceerd bestaat ook nog.
Deze 2 doen nu onderling touwtje trek heb ik een vermoeden, en ik heb ook zo'n vermoeden dat dit iets van lange adem gaat worden daarom dat ik mij graag zou informeren welke verdere stappen ik kan ondernemen mochten we er zo niet uitkomen?
Gisteren 18 maart '16 belde ik even om te informeren omdat ik niets meer vernomen had en ik er tot op dat moment nog gerust op was dat alles al in gang gezet was terwijl we al bijna zo'n 2 maanden verder zijn (het zal niet veel schelen.).
Helaas kwam ik hier dus tot een grote teleurstelling.
Naar mijn mening ben ik tot nu toe altijd vriendelijk geweest en heb ik lang genoeg gewacht op een deftig antwoord, al konden ze mij maar iets meer vertellen hoe het er op dit moment voor staat, dan zou ik op z'n minst nog wat geduld hebben maar het lijkt allemaal nog wat stroefjes te verlopen en de communicatie is ook nihil.
Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen wat mijn mogelijkheden zijn en waar ik dien te beginnen mocht het echt nodig zijn.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Steven Braspennincx