Voor wat het waard is, voor zowel mijn collectieve als persoonlijke bonus van 2015 moet ik nog in dienst zijn én mag ik niet in opzeg zijn op 1 april 2016. Bonus wordt uitbetaald eind april. Maar dit staat wel letterlijk zo vermeld in de bonusbrief.
er moet een cao of een toetredingsakte zijn waar de toekenningsvoorwaarden instaan
cao 90
Artikel 5
§ 1. De niet-recurrente resultaatsgebonden voordelen worden ingevoerd door een op ondernemingsniveau gesloten collectieve arbeidsovereenkomst.
Artikel 6
§ 1. In afwijking van artikel 5 van deze overeenkomst worden voor de werknemers voor wie er geen vak-bondsafvaardiging is, de niet-recurrente resultaatsgebonden voordelen ter keuze van de werkgever inge-voerd hetzij door een collectieve arbeidsovereenkomst, hetzij door een toetredingsakte die wordt opge-steld volgens de procedure bepaald in de wet betreffende de uitvoering van het interprofessioneel akkoord 2007-2008, hoofdstuk II - Niet-recurrente resultaatsgebonden voordelen.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden