Ze iheeft al die jaren haar kl.... afgedraaid, en er nooit geen appreciatie voor gekregen.
Waarom blijft ze daar dan? U ziet deze promotie dus als een soort "wraak" voor het verleden?
Als die crisismanager oprot
Crisismanager? Het bedrijf zit dus in de problemen?
en GSM is er gekomen omdat ik van mijn neus heb gemaakt.
Jij? Het is toch uw vrouw die daar werkt? Waarom bij JIJ van je neus gaan maken? Ik zou me nooit, maar dan ook nooit gaan bemoeien met de werksituatie van mijn vriendin, laat staan dat ik haar bazen zou aanspreken op haar arbeidsvoorwaarden. Vreemde situatie, hoor...
En u heeft een kind? U kind betaald bijvoorbeeld 400 euro per maand "onderhoudsgeld", U krijgt 200 euro netto opslag, en u kind verlaat het ouderlijk nest. Volgens mijn berekening heb ik dan nog steeds 200 euro verlies...
Heh???? Wat heeft de werkgever van uw vrouw er nu mee te maken dat uw kind het ouderlijk huis verlaat? Niks toch? Dat zou ik eens moeten broberen hier op het werk: "Baas, ik wil €200 opslag, want mijn inwonend kind dat mij tot nu toe €200 betaalde voor kost en inwoon, verlaat het huis..." Die zal eens goed lachen!
Trouwens: die €400 in de maand was "onderhoudsgeld". Als uw kind de woning verlaat, hebt u geen "onderhoudskosten" meer en zou het een nuloperatie moeten zijn. Als dit niet het geval was, hebt u al die tijd "winst" gemaakt op de kap van uw kind. Ik heb trouwens zelf 2 kinderen, maar zal er later nog niet aan denken om "onderhoudsgeld" te vragen, zolang ze deftig studeren of werken. Zolang ze thuis wonen, mogen ze dan wat mij betreft rustig sparen voor een eigen stekje, zodat ze daarna zo weinig mogelijk moeten lenen. Wij gaan er echt geen boterham minder voor moeten eten, als zij nog in huis zijn, hoor. En ik ben zeker dat jij die €400 in de maand ook echt wel kan missen...
U lijkt mijn een vrij hebberig en dominant type, als ik het allemaal zo lees. Eerlijk gezegd hoop ik dat de werkgever van uw vrouw niet meegaat in uw hebberige houding en een redelijk compromis voorstelt. Een netto opslag die bestaat uit €1500 netto extra + bedrijfswagen + GSM lijkt me véél te veel gevraagd...