voor alle duidelijkheid: dat was om te lachen, het is écht niet aangeraden om dingen te beweren voor een rechter die achteraf in uw gezicht kunnen terugkeren.Zou kunnen zeggen dat ik de hart patiënt ben :/
Zie Inazuma. Hou er overigens rekening mee dat die 4 weken waarschijnlijk nog langer zal zijn...Btw weet iemand of ik mijn ribewijs alleen in weekend kan kwijt spelen ?
Dus gewoon bv 4 weken alleen in weeend ?
voor alle duidelijkheid: dat was om te lachen, het is écht niet aangeraden om dingen te beweren voor een rechter die achteraf in uw gezicht kunnen terugkeren.Zou kunnen zeggen dat ik de hart patiënt ben :/Zie Inazuma. Hou er overigens rekening mee dat die 4 weken waarschijnlijk nog langer zal zijn...Btw weet iemand of ik mijn ribewijs alleen in weekend kan kwijt spelen ?
Dus gewoon bv 4 weken alleen in weeend ?
Huh? Indien de rechter dit hoort of vermoed dan gaat u een zeer groot probleem hebben.Tuurlijk ga ik mij nu aan de snelheid houden zo dat ik kan voorleggen dat ik mij aan de regels heb gehouden deze maanDen
Ik ben nu niet bij een politie rechter e besteGaat daar mee naar een politie rechterIk heb maar 183 gereden en ben gewoon flits
Neen maar ik ben wel van het principe dat de gewone mensen steeds minder en minder mag waar ik wel zeer veel problemen heb maar dat is iets anders !Huh? Indien de rechter dit hoort of vermoed dan gaat u een zeer groot probleem hebben.Tuurlijk ga ik mij nu aan de snelheid houden zo dat ik kan voorleggen dat ik mij aan de regels heb gehouden deze maanDen
U houdt zich dus alleen enkele maanden voorafgaand aan het voorkomen bij de rechter aan de regels om een zo laag mogelijke boete te hebben?
De regels zijn altijd na te leven, 24 uur op 24 uur en hebben niets te maken met het feit of je naar de rechter moet of niet.
Ik vrees dat u een beetje de regel hanteert van "je mag zo snel rijden als je wil, alleen niet daar waar men flitst".
Er zijn helaas politierechters die het nog steeds niet snappen dat hun vaak lakse straffen ook weinig effect sorteren ...En mijn neef heel al 6 voordelingen
Drank 2x drugs 3x snelheid 1x
Eerdere veroordelingen waren ook niet altijd bekend in een ander arrondissement.
Aan die tijden is stilaan - eindelijk - een einde aan het komen.
Het is niet omdat u neef een potentiële doodrijder is dat je dit ook moet zijn !
En met 180km per uur ben je dit ook, ik zou me schamen om dit op een forum te posten.