Mijn auto een bmw520d bouwjaar 2009 heeft op 15.11.2015 een groot onderhoud gehad,alle filters werden vervangen. Woensdag 10.2.2016 reed ik met mijn wagen die altijd fantastisch rijd naar mijn werk,en zonder enige teken ervoor valt mijn wagen stil aan een rood licht. Een takelfirma heeft mijn auto toen naar mijn garage houder getakeld,en na de eerst vaststellingen zijn er ijzerdeeltjes in de injectors ,brandstofpomp (die stuk is)gevonden.Mogelijk zou ik vuile diesel kunnen getankt hebben,mijn garagist zou ook de brandstoftank vervangen vertelde hij mij.Ik tank altijd in Wommelgem bij X,ik kan dat bewijzen via mijn netbanking omdat ik via bancontact tank.Ik heb ondertussen mijn verzekering hierover telefonisch gesproken,en deze vertelde mij dat mijn garagist eerst een schade verslag moet opmaken,dan moet ik aan X vragen of er nog mensen met zulke klachten als ik zijn,en dan zou volgens de persoon van de verzekering een expert aangesteld worden om te komen vastellen,dat het inderdaad door vuile diesel te tanken deze schade die kan oplopen tot misschien wel €5000 aan mijn wagen is berokkend. IK heb natuurlijk zoiets nog nooit niet voorgehad,kunnen jullie mij hierbij wijze raad geven,of beter,heb ik ook maar een schijn van een kans dat ik een schadevergoeding kan bekomen?
[mod JPV: gelieve geen namen van firma's te noemen]