Als zij dus over een versie beschikken met handtekening, dan is die wel geldig?
Met een kopie van die volmacht, anders doe je gewoon of je neus bloedt en weet je niet wie dat getekend heeft.
Nog een andere vraag. Toen ik in het appartement introk kwam het behangpapier in een van de slaapkamers los door een oud vochtprobleem. Er ontbraken ook 2 grote stroken behang. Ik heb niet opnieuw behangen, maar gewoon overschilderd. In de plaatsbeschrijving staat dit ook genoteerd "behang komt her en der los". Hier kunnen ze dus niets over zeggen? Juist? Of diende ik toch opnieuw te behangen?
De woning terugleveren in de staat waarin ze zich bij aanvang bevond; dat is je enige plicht volgens de huurwetgeving.
Vermits ze toch nog blijkbaar het lef hebben om 100 Euro te vragen voor een plaatsbeschrijving zou ik de wettigheid van die eerste betwisten, dat is dan wel wat ik zou doen. Maar ja, het zijn kleine bedragen en het is een kwestie van pricipe. Verwacht je moeilijkheden dat ze iets zouden aftrekken ? Je kan misschien problemen krijgen om je waarborg terug te krijgen. Spijtig dat je destijds niet wist dat je in het geheel niet hoefde in te stemmen met die laattijdige plaatsbeschrijving en ze dus ook in het geheel niet hoefde te tekenen of laten te tekenen in jouw geval.