Dit is juist maar als men je een factuur op stuurt en je protesteert deze niet, dan gaat je met deze factuur Accord en moet je die ook betalen.Hoezo? Hij is toch voor herstelling binnen gedaan tijdens de garantieperiode?
Dit is juist maar als men je een factuur op stuurt en je protesteert deze niet, dan gaat je met deze factuur Accord en moet je die ook betalen.Hoezo? Hij is toch voor herstelling binnen gedaan tijdens de garantieperiode?
Normaal moet je altijd onmiddellijk als je niet akkoord bent met een toegezonden factuur ze protesteren par aangetekende zending, doe je dit niet dan ga je akkoord met deze factuur.
Ook als je nooit een offerte gezien hebt en ook nooit een offerte getekend hebt voor akkoord? In de winkel heeft de verkoper nota genomen van ons ongenoegen maar daar hebben we jammer genoeg geen bewijs van
.
Klopt, Er zijn nog heel veel zaken die niet rechtvaardig zijn in onze "rechtsstaat".Bedankt voor de reacties. Tegen onze zin hebben wij de factuur betaald. Niet eerlijk dat winkels misbruik van vertrouwen maken en als je als klant wenst te reageren sta je nergens zonder advocaat (en de bijhorende kosten eraan verbonden).
Wat voor zin heeft dat als de aankoop al ouder is dan 2 jaar? TS heeft nog nergens aangegeven of de wettelijke garantie nog van toepassing is, enkel dat de verkoper gezegd heeft dat er nog garantie was.Ik zou ze toch nog een AS sturen, waarom ze het toestel niet in garantie hersteld hebben.
Wat voor zin heeft dat als de aankoop al ouder is dan 2 jaar? TS heeft nog nergens aangegeven of de wettelijke garantie nog van toepassing is, enkel dat de verkoper gezegd heeft dat er nog garantie was.Ik zou ze toch nog een AS sturen, waarom ze het toestel niet in garantie hersteld hebben.
Dit wil toch zeggen dat hij nog in de garantie periode is.daar kijken ze garantie na (adv nr) en melden ze ons dat hij gratis onder garantie kan herstelt worden
Mogelijk, maar daar kan u of ik niet uit opmaken of het over een commerciële garantie of de wettelijke garantie gaat, in de veronderstelling dat de verkoper al gelijk zou hebben.Dit wil toch zeggen dat hij nog in de garantie periode is.daar kijken ze garantie na (adv nr) en melden ze ons dat hij gratis onder garantie kan herstelt worden