Ik schets even de situatie.
Ik werk als buschauffeur voor 'n firma die in onderaanneming werkt voor 'De Lijn'.
Bij de aanvang van mijn dagtaak parkeerde ik mijn wagen op het terrein van mijn werkgever. Aangezien er niet voldoende parkeergelegenheid is stond ik op 'n plaats waar eigenlijk geen wagens mogen geparkeerd staan. Moet er wel bij vermelden dat er dagelijks collega's van mij hun auto daar ook parkeren, dus parkeerde ik mij daar nu ook bij gebrek aan andere parkeergelegenheid.
Toen ik terug op de depot arriveerde bij het beeindigen van mijn dagtaak merkte ik op dat mijn auto beschadigd was. Mijn werkgever kwam bij mij en merkte dit ook op. Ik kreeg de volgende mededeling: 'uw auto bevindt zich niet op de openbare weg en hij mag hier ook niet staan, dus is de schade ten uwen laste. Bij het horen van deze opmerking werd ik toch wel kwaad. ... Er heeft 'n collega van mij met de bus tegen mijn wagen gereden en ik moet opdraaien voor de schade die eraan is. Dit is nu toch wel iets dat niet kan? Mijn werkgever weigert om dit op zich te nemen. Ik ben reeds aangifte gaan doen bij de politie maar weet nu eigenlijk niet welke stappen ik verder kan ondernemen?