Wij zijn 3 j geleden gescheiden. Hij is met iemand anders gaan samenwonen en ik bleef in het huis wonen met de 2 kinderen. Ik betaalde de lening verder af en daardoor is er bepaald dat ik geen huur dien te betalen, mits ik de lening verder afbetaalde.
We zijn nu zover het huis te gaan verdelen. Ik zou het graag overkopen om de kinderen hun thuis te laten behouden. Het huis is door de notaris geschat op 265000 en ik zou het huis willen overnemen aan die prijs, maarrrrr.....
overal waar mijn ex me op kan pakken zeg maar, zal hij het niet laten. We hadden een overeenkomst getekend bij de vereffening en verdeling, waarin ik had gezegd dat ik het huis aan 345000 zou verkopen. Toen wist ik echter nog niet dat ik in de mogelijkheid zou zijn om het huis over te kopen. Dit haalt mijn ex nu aan waardoor ik het huis niet kan overnemen. Mijn advocaat wil de overeenkomst nu herroepen maar dan zijn we terug van nul af. Ik weet nu even niet of ik de raad van mijn advocaat ga volgen. Het is zo omslachtig wanneer je niet tot een akkoord komt telkens in de scheiding. Ik heb het gevoel alsmaar toe te geven, anders geraken we er niet uit en is uiteindelijk al ons geld naar advocaten en notarissen gegaan. pfffff