Waarom pas na 8 maand -> ik heb geen idee. Doet er ook niet echt toe. Heb in de ik-vorm geschreven omdat dat wat makkelijker was, maar ik ben niet de klant in deze (wel de producent).
Los van uw probleem... Hoe komt u er in godsnaam bij dat het duidelijker is als u het verhaal vanuit het standpunt van de andere partij vertelt? Mensen hier bekijken de zaak dan uiteraard vanuit het standpunt van de koper. Het is tijdverlies voor iedereen om niet meteen de ware toedracht van de zaak te posten, hier. Zeer vreemd dat u post vanuit het standpunt van de koper. Ik begrijp echt de gedachtengang die er achter zit niet.
Dit moest me even van het hart...
Los daarvan: wijken de afmetingen echt af van wat besteld is? Als er kussens van 50cm op 50cm besteld zijn, en ze zijn 70cm op 70cm, kan de klant u weldegelijk een niet-conforme levering aansmeren. Alles hangt dus af van de afmetingen.
Kan u om te beginnen al even zeggen over welke producten we hier exact spreken, want dat is me niet echt duidelijk en kan van belang zijn om hier een juist antwoord te krijgen.