Waar bent u dan wel gedomicilieerd? Hebt u uw adresverandering indertijd aangegeven bij de gemeente? Is er een wijkagent langsgeweest toen om vast te stellen dat u daar effectief verblijft? Beschikt u nog steeds over dat adres?
Uw vaders advocaat had gelijk: hij had u moeten buitenzetten, checken dat uw domicilie er niet meer stond en u niet opnieuw bij hem laten domiciliëren. Indien hij u wenst te helpen is het beter dat hij uw huur helpt betalen. Ergens klopt er iets niet in het verhaal want u zomaar zonder dat iemand op de hoogte is terug inschrijven op het oude adres kan in principe niet.
Maar goed: blijkbaar verblijft u er de facto wel. Het is niet aan ons om u uit te leggen hoe u de boel kan belazeren
Weglopen is niet de oplossing: doe iets aan uw schulden.
Hallo,
Ik ben toen voorlopig bij vrienden gaan wonen. Heb dus nooit een nieuw adres gaan opgeven bij beide gemeentes. Ja volgens wijkagent was toen mijn adres hier weg. maar ben sinds deze zomer 2015 terug thuis komen wonen voor mijn schulden af te kunnen betalen, aangezien ik bij mijn vrienden ook niets overhield omdat wij in de kosten deelde, en thuis hoef ik niets af te geven. Nu heb ik toen mijn verblijfsadres aan justitie moeten doorgeven, zo dat zei weet hadden van waar ik verbleef ( ivm voorwaardes). Op een avond is toen de wijkagent langsgekomen voor te kijken of ik hier wel degelijk verbleef.. situatie toen uitgelegd van schulden enz.. En dat ik opzoek was naar een eigen domicilie adres zo dat ze mijn vader niets konden maken, en voor misverstanden met deurwaardes te vermijden. Heeft heeft dit toen allemaal genoteerd en verder niets meer van gehoord.. Dus ik was er ook van overtuigd dat ik ambtshalve geschrapt was dus niet beschikte over een domicilie adres tot ze hier vandaag stonden..
Ik zou het dus heel raar vinden dat ze mij zomaar terug zouden inschrijven op het oude adres..
Ja ik weer het weglopen lost inderdaad niets op want het blijft u toch achtervolgen.
Maar ik geraak de moed wel kwijt op deze manier, alles gaat naar schulden en dan komt er weer zoiets uit de kast, maar ik blijf positief.
Mijn vader beweerd trouwens dat ze niets kunnen meenemen door dat vonnis, alleen krijgt hij de wijkagent niet te pakken voor een woordje uitleg, deze neemt namelijk nooit zijn gsm op tenzij het hem goed uitkomt, en anders belt hij soms meer dan een maand later pas terug. Geloof het of niet.
Alvast bedankt voor u uitleg!