#21 , 17 nov 2015 18:58
Ik heb in een andere zaak, hetzelfde meegemaakt, dat de arts, die mij heeft onderzocht, geen banden mocht hebben met het ziekenhuis, waar ik behandeld werd. dit werd overtreden, en heeft gegevens gebruikt die meer dan 10 jaar geleden was. Toen ik daar op inspeelde, was het commentaar, je kan niks doen, die zit in de orde der geneesheren en velen lusten die rauw, omdat klachten over hem naar de orde der geneesheren gewoon de prullenmand ingingen, omdat hij in die raad zat. Namen noemen mag niet denk ik, maar hij was destijds een bekende spreker op tv, in Ieper en zijn naam begint met een D.
Ik wist toen eigenlijk ook niet, of beroep mogelijk was, of ik iets kon vanwege procedure fouten.
gelukkig vooraf andere zaken uitgeplust, en een sterke vertrouwenspersoon aanvaard door de vrederechter.
Maar al die zaken zijn op zijn minst leuk.
ik vraag me af, hoeveel percent van de klachten bij de order van de geneesheren een arts/specialsit meer krijgt dan een berisping? zijn daar cijfers van?
Heb ooit een andere arts gemeld over zijn handelen aan de orde, maar meer dan een brief kreeg hij niet.
Hoe sta je als kleine sukkelaar t.o.v. die machtige gerecht psychiaters??