nee:En als dit allemaal netjes uitgelegd staat in het garantieboekje is er geen probleem.je vergeet het woord: "voorwaarden". Het beperken dat de garantie loopt vanaf de productiedatum is een extra voorwaarde.
"Vooraleer een consument wordt gebonden door een andere overeenkomst dan een overeenkomst op afstand of een buiten verkoopruimten gesloten overeenkomst, of door een overeenkomst bedoeld in artikel VI.66, verstrekt de onderneming de consument op duidelijke en begrijpelijke wijze de volgende informatie, indien die informatie al niet duidelijk is uit de context:"
Het garantieboekje kan je meestal pas bekijken NA het sluiten van de overeenkomst (als de doos geopend wordt thuis).
een aankondiging van fabrieksgarantie is reclame daarvoor.We hebben het hier gewoon over fabrieksgarantie, niet over een situatie waarbij een commerciële garantie gebruikt wordt om reclame te maken. Niet afwijken van het onderwerp, AUB, uw antwoorden zijn nu al lang genoeg.opnieuw vergeet je hier een belangrijk woord: "in het garantiebewijs en de daarmee samenhangende reclame ". ALs men reclame maakt met die garantie, dan moet bij "5 jaar vanaf productiedatum" de productiedatum zichtbaar zijn, omdat men anders de duur niet kan zien.![]()
je mag hier nog met vanalles en nog wat afkomen, maar daarnet beweerde je nog dat ik stukken uit boek XIV en boek III (die idd weinig te maken hebben met dit topic) quotte. Nu negeer je die beweringen maar ga je direct over iets anders (wat heeft wiskunde hiermee te maken?). En als je me op het vlak van wiskunde fouten wil aanwrijven zal je van héél ver moeten komen om me op een wiskundige fout te betrappen. Daarvoor ben ik er net iéts te goed in.U quote perfect uit verschillende wetboeken, maar u trekt conclusies die je voor eigen rekening mag nemen. Een beetje zoals:eh... volgens mij zijn de quotes uit het burgerlijk wetboek en uit boek VI van het wetboek economisch recht. Citeer gerust wat ik misgequote zou hebben.
1 x 0 = 0
2 x 0 = 0
=> 1 x 0 = 2 x 0
=> 1 = 2
opnieuw: daarnet had je het over dat ik namens het JF spreek, nu zeg je gewoon dat ik ongelijk heb. Terwijl jij hier foute beweringen maakt of me aanvalt dat ik in naam van X spreek en ze dan negeert (zie "boek 3 & boek 14")...Ik verwacht toch van een moderator dat hun advies de mensen vooruit helpt. Naar mijn mening schept u nu onrealistische verwachtingen bij de lezers hier dat ze voor een rechtbank in bovenvermeld geval gelijk zouden krijgen. Ik denk het tegendeel, that's all...sinds wanneer vertegenwoordig ik het JF op juridische standpunten? Ik ben moderator, geen vertegenwoordiger van een mning van JF op juridisch vlak. Laat dat duidelijk zijn.