Neen niet moeten tekenen. Ook niet moeten afrekenen. Afrekening bekeken van de kredietkaart, niks abnormaals te zien.
Op de site staat er factuur via e-mail of via het pakket. Maar niks ontvangen via e-mail en ook niks in het pakket dus.
Wat bedoelt u met "op de site"? Staat dit zo in de info-pagina's op de site, of zie je de bestelling effectief onder uw coolblue account geregistreerd staan met de melding "factuur via e-mail of via het pakket."? In dat laatste geval toch eens nadenken wat er met uw account kan gebeurd zijn.
Om zeker te zijn, inderaad best eens contact opnemen met Coolblue om te informeren hoe die stofzuiger juist betaald is. Als men je zegt dat het via overschrijving gebeurd is, en er is niets van jouw rekening(en), dan heb je met een onbekende weldoener te maken, waarschijnlijk
.
Als de stofzuiger echter nog niet betaald blijkt te zijn, maar door een foutje zit de factuur ook niet in de doos, zou je met een flauwe grappenmaker te maken kunnen hebben die in jouw naam producten besteld en naar jou laat leveren. In dat geval ook eens goed onderzoeken wat er aan de hand is.
Laat ons weten wat het telefoontje met Coolblue aan informatie oplevert...