Niet noodzakelijk. Indien er ergens bewijs is dat de vorige eigenaar de boer toestond dit kosteloos te gebruiken, is er geen sprake van verjarende verkrijging, aangezien de boer dit nooit in zijn bezit heeft gehad, en nooit beheerd als was men de eigenaar. Bewijs kan bestaan uit getuigenissen (bv vorige eigenaar).Als die boer daar al langer dan 30 jaar op zit, heb je een probleem.
Bezetting ter bede. Wat niet of nauwelijks te bewijzen valt dat die bestaat.Aangezien dit kosteloos gebruikt is, is de pachtwet niet van toepassing. Geef de boer via AS een maand om zijn beesten van de weide te verwijderen (pakweg tot eind juni). Voor de omheining geldt dat u deze kan overnemen, en indien u dit niet doet kan de boer deze meenemen, of kosteloos laten staan, uiteraard nadat hij heeft bewezen dat deze door hem gezet is, anders is deze van u. Kosten voor vetten betaald u uiteraard niet, als hij wil mag hij dit terug verwijderen...
Niet noodzakelijk. Indien er ergens bewijs is dat de vorige eigenaar de boer toestond dit kosteloos te gebruiken, is er geen sprake van verjarende verkrijging, aangezien de boer dit nooit in zijn bezit heeft gehad, en nooit beheerd als was men de eigenaar. Bewijs kan bestaan uit getuigenissen (bv vorige eigenaar).Als die boer daar al langer dan 30 jaar op zit, heb je een probleem.
Daarnaast moet dit expliciet worden ingeroepen door de boer, en uit de OP leid ik af dat de boer dit niet van plan is, daar hij zich tegenover TS gedraagt als een lastige huurder/pachter.
Als het parket verneemt dat ik iemand WIL vermoorden, dan ga ik preventief opgesloten worden.Daarom staat er ook"WIL" kapot spuiten.
Ik weet niet hoe je dit moet interpreteren, maar als je hiermee dreigt dan heb je het parket op uw dak.Vindt je nu zelf niet dat je een heel klein beetje fel overdrijft?
Je mag toch gerust iemand die niet van je eigen grond wil af gaan, waarschuwen dat ie op tijd zijn vee moet weg halen, omdat je het gras wil kapot spuiten?
En jawel, je mag nog altijd je eigen grond onderhouden met behulp van gif te spuiten. Ook al ga jij daar niet mee akkoord.
Milieu vervuiling? criminaliteit?
Je kan zelf copies gaan ophalen bij de notaris (ik heb er niks voor moeten betalen)
De boer houdt je wel mooi aan het lijntje.
Zeg hem eens dat je een deel van de wei wil kapot spuiten met gif, ook al staan zijn koeien er nog op.