Hallo wij gaan scheiden met EOT en hebben al afspraak gehad met notaris en daar onze afspraken uitgelegd. De bedoeling is dat vrouw naar buitenland vertrekt als de echtscheiding in orde was en dat zij 3000euro betaalde van schulden en ze wilde dit op een rekening storten bij notaris en dan vrijgeven als scheiding rond was. Zij woont nu een maand met haar broer en beloofde mij dat ze niet zou vertrekken vooraleer hier alles in orde was !
Zo heeft ze een procedure lopen met RVA en die eisen een terugbetaling van 1000euro, wij hebben onze belastingen ook online ingevuld en deze zouden voor de 15/07/2015 ondertekend moeten zijn door ons. Haar adres staat ook nog met mij dus post krijg ik van haar nog .
En nu komt het zij is ondanks afspraken toch vertrokken naar buitenland (Marokko) zonder mij op de hoogte te brengen, dus haar belastingen zijn niet ondertekend gevolg is volgens mij een boete ? Ik kan haar niet contacteren en vrees dat zij terug gaat komen als de papieren moeten ondertekend worden en dan weer vertrekt ! Nu stel ik mij de vraag wat met die 3000euro en de boetes die zij nog heeft met RVA en belastingen ? Ik heb ook ondertussen haar adres hier laten schrapen aangezien ik post en aangetekende brieven krijg voor haar en weet niet wat ermee.
Wat kan ik hier tegen doen ?
Mvgr willy